O firmie NATUS
Historia
Firma NATUS narodziła się w 1998 roku w Krakowie z pomysłu pana Jacka Kozińskiego, który uwierzył, że to, co naturalne i świeże, może stać się codziennym rytuałem. Miał rację, bowiem zainteresowanie konsumentów rosło z roku na rok, a jego idea okazała się prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Wraz z rosnącą świadomością zdrowego stylu życia, świeże soki zaczęły odgrywać ważną rolę w codziennej diecie trafiając do domów, lodówek i na stoły osób, które chcą żyć bardziej świadomie i zgodnie z naturą. NATUS od początku był firmą rodzinną, dlatego w 2013 roku marka została przekazana kolejnemu pokoleniu, w ręce Jana Kozińskiego – syna założyciela. Dzięki temu historia naturalnego soku dalej trwa wpisując się w styl życia i świadome wybory kolejnych pokoleń.
Kim jesteśmy
- 30-letnie doświadczenie i rodzinne wartości
- Odpowiedzialny rozwój i poszanowanie środowiska
- Uczciwe warunki pracy
- Rozwój kompetencji i sukcesja pokoleniowa
Nasze wartości
Prawda i uczciwość – nasze deklaracje są zawsze zgodne z prawdą.
Wierzymy, że najważniejsza jest spójność między tym, co mówimy, a tym, co dajemy Klientom. Dlatego nasze soki są dokładnie takie, jak deklarujemy – naturalne, jak to tylko możliwe, bez kompromisów.
Jakość i natura – nasze soki są naturalne w 100%
Z natury bierzemy to, co służy człowiekowi. Nasz sok jest całkowicie naturalny. Barwa, smak i zapach to zawsze 100% marchwi, bez żadnych sztucznych dodatków.
Prostota i naturalność – w składzie produktu, podejściu i komunikacji
Wierzymy, że prostota to siła. Prosty i naturalny skład naszych soków idzie w parze z jasnością i przejrzystością naszych słów oraz codziennych działań. Prostota i naturalność bez zbędnych dodatków – to nasza filozofia produktu jak również biznesu.
Rodzina i wspólnota – jesteśmy razem, to nasza siła
Nasz Zespół to nie są tylko pracownicy – to ludzie, z którymi współtworzymy firmę, i którzy wiążą się z nami na długie lata. Szanujemy ich indywidualne cechy i budujemy relacje oparte na wzajemnym zaufaniu. Naszym celem jest też wspieranie polskiej gospodarki – chcemy, by polskie sklepy sprzedawały polskie produkty.
Szacunek i lojalność – wobec klientów, pracowników i partnerów
Firma to dla nas nie tylko praca – to relacje. Ufamy sobie, mówimy sobie prawdę i wspieramy się nawzajem, bo każdy pracownik jest ważny, wartościowy i potrzebny. To jest firma rodzinna nie tylko z nazwy – widać to w codziennej współpracy z zespołem, klientami i partnerami.
Odpowiedzialność – za produkt, relacje i środowisko
Tworzymy coś więcej niż sok – tworzymy zaufanie. Każdego dnia dbamy o to, co trafia do każdej butelki, ponieważ odpowiedzialność za jakość to nasz obowiązek i świadoma decyzja. Dlatego nasz Klient może mieć pewność, że zawsze dostaje najwyższej jakości, świeży i naturalny sok.
Rozwój – stale szukamy lepszych rozwiązań, uczymy się i działamy
Wierzymy w rozwój przez doskonalenie – zarówno produktów, jak i nas samych. Podnosimy kwalifikacje oraz dojrzewamy jako firma i jako zespół, by każdego dnia lepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów.

